OMOTIVERAD



Ja de är så jag känner...Jag vill, jag vill såå mycket men allt jag orkar är att ligga i min säng med min dator och tv. Varför..Ingen aning.
Jag bor i en av världens mest inspirerande stad och endå är jag omotiverad. Det är fortfarande för varm för att åka in till City och för varmt för att använda mina höst kläder. Jag känner att jag är fruktansvärt trött på sommaren nu och på den fuktiga luften! Jag vill att hösten ska komma!

Idag fick jag också veta att K och M inte kommer vara här på min födelsedag, dom ska till CA för ett Halloween party, och dom lämnar mig ensam här, de känns verkligen inte kul att behöva vara själv på min födelsedag!!

Min helg var iaf händelserik. Jag hade en ganska seg Lördag, jag jobbade men hade inget att göra så så fort jag slutade åkte jag K och M till Manhattanville College för att hälsa på dom andra svenskarna och en Ängelholmare. Skolan hade tydligen en höst fest den helgen. Ett rent och fint college faktiskt och jag blev ganska sugen på att börja plugga. Jag är sugen på att börja plugga, här i NY då, få göra något för sig själv. Längtar såå mycket till jag ska börja på Parsons till våren, så irriterande att jag inte ansökte i tid bara då hade jag redan haft börjat!

Morgonen efter vaknade vi tidigt för att köra hem. Väl hemma slängde jag mig in i duschen för att sedan slänga mig på tåget in till Manhattann. Fruktansvärt varm och fuktigt. Jag fick ta ett kvarter i taget för att sedan gå IN och lufta mig i en affär. Det resulterade i många shopping påsar!
Köpte ett par jeans, en kjol, ett vanligt linne, en fin tröja och en fantastisk väska. Har jag nämnt förrut att jag Älskar Zara!?

Dagen avslutades på de bästa tänkbara sätt, på Cheescake Factory. En lång väntan på vårt bord, men de är värt de. Det blev en tre rätters middag med K och de är inte lite mat man får, glasen är en liters glas och portionerna räcker gott och väl för två. Så man kan säga att vi två åt för 12 personer...Inte dåligt!

Imorogn ska jag försöka ta nya tag, ska åka till ishallen och träna sen ska jag börja ladda upp med energi för helgen jag är nämnligen Ledig Hela Helgen! Ska bli otroligt skönt!!!

Nu blir de en kvällspromenad med K!

God Natt Sverige....§*

Kommentarer
Postat av: annika

Ohh, träna på isen, guud va kul : ) tränar du med någon klubb eller du kör själv ? Saknar dig vännen ! PUSS

2008-09-18 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0