Redocorated...





Har precis blivigt klar med mina morgon uppgifter, alla har åkt till skolan så nu e jag ledig fram till fyra. Det är lite svårt att lämna sängen nu när jag äntligen har fått den som jag vill ha den...Svensk Style. Jag var på Ikea Igår och jag är såå nöjd och glad över vad jag inhandlade till mitt rum! Tänkte att de är på tiden att visa lite bilder över hur jag bor, nu när mitt rum när näst intill klart. Jag ebhöver något på väggarna också, men de kommer. Huvudsaken är att jag äntligen fått ett Påslakan!!

Det blev också ett och annat tilltugg inhandlat på Ikea...Ballerina, Salta Fiskar, Bilar, Kaviar, och Marabou Daim..mmmmmmmm!!

Får se om de blir något gjort i dag, som jag ser de nu finns de ju absolut ingen anledning till att lämna sängen idag ♥

Hoppas ni också har en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0