Fabulous Night



Så här såg min kväll ut igår, vad mer kan man begära?!
Igår kom som sagt SATC filmen ut och jag var först i kön (nästan). Det finns tydligen många olika varianter, om man vill ha fimen som dev var på bio eller om man vill ha den med de senerna som klipptes bort, jag tog den med alla sener. det var ca 2-3 st tror jag som inte var med i filmen plus att fodralen är olika, så den jag tog ger mer och har finast fodral!! Så igår kröp jag ännu en gång ner i min säng väldigt tidigt med ett ballerina paket och min dator....Ni som inte sett denna underbara film måste se den!!!
Det var bara Be som saknades!:/ och mitt Marabou Daim som jag köpte på IKEA, när jag öppnade det kom de fram att chokladet gick ut i Januari 08, alltså för mer än 9 månader sen...F*N vad arg jag blev, men det är bara att ta nya tag!

Till slut blev det iaf en bra kväll!!:)

Nu sitter jag i det tomma huset, L åkte för en halv timme sedan och kommer inte hem förräns på Söndag, jag och barnen i 5 dagar, men de känns som jag har koll på det, K kommer komma hit och hjälpa mig också.

I morse åkte jag till ishallen tidigt, kollade lite på college hockey innan min träning! Idag var det jag och två äldre män i 70 års ålderna som var på isen, dom åkte längst sarigen som dom var inte direkt i vägen! Min träning gick väldigt bra, eller bra för att inte ha åkt och hoppat på 1 ½ år. Salcowen sitter i ryggmärgen dock, den har varit bättre men jag hoppade och klarade den, det är de viktigaste!! Nästa gång blir de Flipp!

Men nu blir de "jobb"

Puss så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0