Weekend Off!!!

                                                   

Helgen har börjat bra, Igår torsdag tog jag tåget till M, vi gick ut och tog ett gott efterlängtat glas vin. Vi hade en mycket trevlg kväll...
Fredagen började lite trögt, runt 12 började dagen ta fart och jag körde och hämtade upp S som spenderar sin sista dag här i Pelham i dag, hon ska byta familj, det hela är en lång, sanslös, rolig, pinsam story. Men nu är hon äntligen fri. Vi åkte in till White Plains och åt lucnh och gick en runda på macy's. Idag har vädret varit underbart, sol, kallt och massa höstkänslor, äntligen! Det blev inga kort, såklart dog batteriet!

Nu sitter jag här och väntar på att min lediga helg ska börja, har inga planer för kvällen än men i morgon blir de en runda till en Mal en bit härifrån med K, efter massa shopping möter jag upp K och M inne i stan för en ute kväll på Marquee.
Söndagen....IKEAAA!! Ser verklgen fram emot de. Jag har väntat nu i två månader på ett påslakan och om två dagar får jag äntligen krypa ner i en riktig svensk säng!!

Älskar helgerna!! Hoppas ni där hemma också har en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0