060109

Fick sitta en lang stund for att komma pa vad de ar de for datum i dag men jag tror jag kom pa de och jag tror de blev ratt!
Jag har en glad sak att beratta, ni vet sakert de redan men de blir en Sex And The City Movie 2!!
Det sags att dom ska borja spela in i sommar, och da kommer de basta, jag har mojlighet att se nar dom spelar in har pa Manhattan!! Lycka!

Jag har aven en annan rolig sak att beratta. Mitt nasta kapitel i livet blir Malmo. Om allt gar som jag vill vill saga, Och om de gor de flyttar jag till malmo i sommar / host och borjar plugga! Hittade min dromlagenhet i gar som jag verkligen skulle vilja ha! Jatte bra lage, superfin och billig!

L min hostmam fragade mig i veckan omjag skulle kunna tanka mig att stanna till jul, men jag kanner att de ar dags att ga vidare och jag kanner verkligen for att borja plugga nu. Aupair livet ar lagom att leva i ett ar!

Helgen kommer bli lugn, jag ska jobba jobba och jobba. L aker i vag i morogn sa de blir lite extra pengar for mig, fantastiskt bra! Nu ska jag forstatta med mitt blogglasande. Ha e bra helg allihopa! Puss

Kommentarer
Postat av: B

hej C! vadå malmö? What will you study? Tillskärarakademin! Lycka till iallafall lilla C! =) Puss

2009-02-06 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0