110209 Och ett nytt Liv!

Tyvarr har jag fortarande inte fatt min sladd till kameran an sa de kan inte bli nagra bilder i dag heller. I sondags hade jag och Julia lite kvalitets tid, vi at pa Cheesecake och gick sedan pa bio. He's just not that iin to you kan rekomendera den, inte for att den gav sa mycket som man kan tro nar man hor namnet men den va rolig och ganska gullig pa nagot satt. Det var en typiskt mig film. I mandags tog jag tag i mig sjalv och korde lite lop traning tro det eller ej. Vi har en idrotts plan har i narheten som jag tankte borja besoka allt oftare nu, nu nar de ar var och allt. Det var riktigt jobbig faktiskt och jag har alldrig kanns mig sa otranad, kanske for att jag aldrig varit de heller, na nu ar de katastrof, sa minst 2 ganger i veckan kommer jag vara dar nu, forhoppningsvis mer men vi borjar med detta!

Nasta vecka aker alla bort igen, alla utom M sa det innebar mycket jobb for mig nasta vecka, bara jag och M hemma medans dom andra e och aker skidor, hoppas jag far helgen ledig nu iaf, det ar ju Fashion Week, borjar pa fredag.

Nu far jag gora mig klar och redo for mitt andra lop pass. Hors snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0