130209



Det blåser fruktansvärt mycket här, det började i går och de har inte blivigt ättre i dag märker jag. Detta inerbär att jag har tvärdrag i mit rum efter somjag har två fönster och båda är ju inte direkt som dom fönsterna jag har hemma, täta och moderna. Nä jag har fått göra som min farmor, tätt igen dom med kuddar. Jaja Ett plan störtade inatt ner i Buffalo  och landade olickligtvis på ett hus, det var ett litet plan med ca 45-50 passagerare. Tycker det händer ofta numera som det händer flygolyckor.

Dagsplanen:
WP med P, fönstershopping ska vi hålla oss till.
I kväll bar de av in till City för att gå på ett Fashion week afterparty heter de iaf, på Pink Elephant med Sara och hennes vän från Sveriga som kommer idag.
Tja de är nog de, ska pyssla lite också med mitt  nya projekt. LookBook 09.

Ska bli bättre på bloggandet också med de är svårt när min data har valt att inte sammarbeta med mig, är sugen på att köpa en liten minidata istället, är så trött på denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0