200209

Jag har last och last Ala bloggar nastan denna veckan och har helt glomt bort att skriva sjalv! Min karmera har befunnigt sig hos S hela veckan sa de finns inga bilder, lite trakigt!

Idag ar de iaf slut pa husefriden, ikvall kommer alla hem och allt blir som vanligt igen. Denna veckan har varit underbar, alskar att vara sjalv hemma och jag har iprincip bott framfor datan, hur skont som hellst, har ju inte riktigt tillgang till att leva sa har annars sa man far passa pa. Igar kom J och halsade pa, vi gick en liten runda till Tj Max och till Target, Jag hittade ett par kornbla laga converce for 24 dollar, tyckte det kanndes dumt att inte sla till, har velat ha ett par nya ett tag nu ocksa. Sen akte vi upp till M skola, dom hade en dansuppvisning, inte den basta men det var enda kul.
Jag och M kom varandra riktigt nara igar, hon oppnade verkligen upp sig och berattade om hennes tankar, skola killar och fester. Jag satt bara och gapade, amerianska kids ar crazy!!!

Forst i dag slanger M ur sig att hon har en cykel som jag kan anvanda sa nu ska har cyklas i dag...Ikvall blir det antagligen utgang, om familjen kommer hem i tid vill saga!!!

Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0