210209



Har precis avslutat min dag och sitter nu i min säng med en kopp te med kaffein i, kände nu att huvudvärken började lätta lite smått, på något sätt blev det ingen kaffe i dag, märkligt nu när jag tänker efter, hur blev de så här?
Jaja trots detta har dagen varit bra. Morgonen började som vanligt, sen gick jag och la mig igen och lyssnade på P3. Jag kande mig verkligen lycklig, hur många gången har man ett helt år till att bara göra nästan som man vill. Att vara ledig när bland det bästa jag vet och trots att jag jobbar jobbar jag ju knappt. Underbart, något som är inte fullt så underbart är vädret just nu, det blåser så mina fönster skakar, ljusen blåses snart ut och mitt hår fladdrar när jag sitter i min säng. Ibland på kvällen när jag ska sova får jag känslan av att det enorma trädet utanför ska trill över huset och det innebär att jag är den som blir träffad först, i natt sov jag bostavligt talat med ett öga öppet, det är nog därför jag är så trött nu!

I Lördags firade jag 7 månader, det är en LÅNG tid men det känns bra och det är bra vibbar i huset. Det är nu även också klart att jag väntar 2 besök i April, såå kul längtar jätte mycket, i April kommer våren på riktigt också! Sönt.

God Natt

Heja Rögle i Kvalserien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0