260209



Godkväll! Viil först och främs säga Grattis till min finaste Be som fyller 22 i dag!! Hoppas du har haft en jätte bra födelsedag och att du fåt allt du önskat dig!

Idag har jag haft så fruktansvärt ont i hela kroppen, har nämnligen varit på träningshumör denna veckan, inte en dag har gått till spillo, förutom i dag då pga att jag inte kunnat röra mig. Så jag bestämde mig för att ta en dags muskelvila, i morgon blir de nya tag på manhattanville College. Jätte fint helt nytt gym och nästan inga som tränar där, perfekt för mig och Julle. Älskar att träna på gym, speciellt när man är två och speciellt när jag har nya hypade träningskläder.

Idag åkte P hem till Skurup för att överraska alla vännerna och för att fira sin mammas 50-års fest, jätte konstigt att tänka att hon är påväg hem nu, som tur är kommer hon tillbaka nästa söndag. En annan rolig sak är att i April får jag hela 2 besök, R och mamma kommer hit till mig, R kommer den 8 till den 12 och mamma den 23 till den 2 Maj. Såå kul!
Vet ni vad hon ska ta med sig till mig...Nä de kan ni inte veta, men jag ska berätta...

En sådan här: ↓



Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0