Hej



Min data fungerar for tillfället men jag vet ju inte hur lange den kommer att funka denna gången så jag kommer att fatta mig kårt! Inga bilder efter helgen, de kommer men jag har glömt min sladd hos P, dumt!
I Lördags var vi hemma hos Philippa ett gott gäng tjejer, några gamla några halvgamla och någon ny!! Vi höll som vanligt på in till småtimmarna, 4.30 tror jag det blev denna gången. Vi tog också en snabb runda på en bar i Bronxville, där fanns en kille som pratade svenska med oss, ganska kul!
Söndag morgon hade en lite seg start men de fanns inga tvivel om att vi skulle åka in till stan eller inte.
Vi åt en god brunch på Cornelia Cafe på Cornelia st och Bleeker. Hur gott som hellst och ett jätte mysigt cafe! Hade man förväntat sig något annat med de namnet, nej trodde väll de!

Det blev också lite shopping i china town, plockade åt mig lite nya armband!
Igår var de dags för mig att sätta mig vid skolbänken för första gången på 2 ½ år, men denna gången känndes de bra, eller ja när jag väl kom fram kändes de bra. Jag var Uptown, Downtown tja överallt, fick fel adress och de finns ingen att ringa eftersom här i amerika finns bara telefon svarare, skitkul, så jag fick helt enkelt lusska och prova mig fram vilket innebar att jag kom en timme för sent, JAG HATAR JU ATT KOMMA FÖRSENT! Speciellt till sånna här saker.
Väl där känndes de bra, jätte bra lärare och alla i klassen är i 20 års åldern, alla med olika stilar och några med ingen stil alls!
Men jag kommer att lära mig massor for sure!

Nu vågar jag inte skriva mer hoppas nu inte att allt försvinner!!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0