Lower East Side


Hanna och Sara på väg neråt.




Såhär fint vår väder har vi.












Smink bordet inne i den lilla vintage butiken. Dreamroom tror jag den heter.





Igår hade vi en riktigt mysig lördag nere i Lower West Side. Jag har inte varit där nere tidigare men de lär vi ändra på, Som min Host mom sa, It just another pice of heaven. Tur. Jag älskade det, massa fina vintage affärer och resturangerna är en upplevelse. Vi hade turen att springa på en affär som jag läset om innan jag åkte hit, en butik som samtidigt innehåller ett fik, bar och en vintage avdelning. Det var så skönt att bara trosa i sin egen takt utan att ha något mål. Det blev en Brunch, två kannor sangria och en middag inte helt fel, när vi åt middag i Soho senare på kvällen träffade vi på två andra svenska tjejer som bara var här över helgen som bodde i Boston annars oms aupairer, dom var besvikna på NY, men det visade ju sig att dom bara hade varit på time square och fifth typ. Så vi tippsade dom om lite andra ställen så jag hoppas att dom får uppleve riktigt NY innan dom åker hem. 

Dagen var super mysig och efter 13 timmar så var vi ganska trött och satte oss på tåget hem. Fick också saga hejdå till Hanna som åker hem i dag!!





Kommentarer
Postat av: B

Gud så mysigt du har det. jag vill hälsa på igeeeen., =)

2009-02-22 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0