New In Town

                   
Har precis kommit hem efter att ha varit och kollat på bio. Vi skulle sett He's just not that in to you, precis när vi ställer oss i kön ropar han som säljer biljetterna att de är sold out. Den vanliga turen man har.  Så vi fick snabbt och latt välja en annan så de blev New in town. Riktigt riktig amerikansk och förutsägbar, hyr den se den inte på bio. Idag har jag fått en rejäl påfyllning i plånboken, känns underbart och eftersom jag ska jobba hela helgen kommer de finnas massa pengar kvar tills nästa löning, skit bra nu när jag sparar inför mitt lägenhets köp!

J min ena unge han har duschat 3 gånger i dag, eller två, nu tar han ett bad. Det hander ganska ofta, alla duschar minst 2 gånger per dag, har aldrig riktigt förstått varför?! En annan sak som jag inte förstår är att ALLA hemmafruar åker och fönar håret minst 2 gånger i veckan, varför gör man de, ska dom ut på middag en vardag med en gammal vän, ja då måste man först lämna kläderna på kemtvätt, under tiden dom är där oker man och fönar håret och gör vid naglarna, Varför? Konstigt tycker jag.

God natt!




Kommentarer
Postat av: B

var håller du hus älskade C? I miss you!

2009-02-08 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0