Tisdag

Nu har jag suttit framfor datan sedan kl 09.00 i morse till nu, kl 12.46. Jag har febrilt letat upp varenda recension, film klipp, intervjuer om gardagens filmpremiar av Man som hatar kvinnor. Det verkar inte som att man kommer bli besviken nar man ser den efter att ha last boken. Lisbeth Salander ser ut precis sa som jag forestallt mig! Fan vad jag onskar just nu att jag kunde vara i Sverige nasta vecka da den har premiar for allmanheten. Men las boken forst. Jag blev klar med den andra boken i serien i dag, Jag satt bokstavligt talat med hjartat i halsen under de sista sidorna. Igarkvall tankte jag lasa klart den men jag kom till innsickt ganska snabbt att om jag skulle ta mig igenom slutet skulle det inte bli nagon nattsomn sa jag valde att spara de fa sidorna till i dag istallet. Att boken skulle fa ett sadant slut kunde jag aldrig i mitt liv dromma om! Jag ar fast och jag vill bara ha mer. Det som ar lite synd ar att 2:an och 3:an kommer att sandas i Svt och sedan komma direkt ut pa dvd, jag hade nog garna valt att se dom pa bio ocksa. Jag far kannslan over att dessa filmerna ska ses pa bio for att man ska kunna uppleva alla kanslor pa ratt satt. Tur att manhar hemmabio hemma da. I vilket fall sa ar huvudsaken att alla filmer kommer ut bara, jag dor nastan av langtan!!

Nu fick ajg besked om att Sara och Hanna ar pavag hit, vi ska namnligen ta oss en promenad ner till byn och fa gjort vid vara hart slitna naglar, Manikyr och pedikyr lyxar vi till det med i dag i varsolen!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0