140109

Där försvann inspirationen. Tänkte att nu skulle jag skriva lite om mina tankar men precis när jag skulle börja skriva kännde jag inte längre för de och orden i mitt huvud försvann lika snabbt som inspirationen stannade!
Så nepp blir inget just nu!

Jag har en vilodag i dag, jag var ute o sprang i måndags i nästa 10 minus och efter de fick jag så himla ont o lungorna, känns som träningsverk fast på insidan av halsen och ner i lungorna. Idag känns de lite bättre men de är endå ganska obehagligt! har någon av er varit med om detta kanske?

Imorgon hoppas jag på nya tag!
Hoppas ni har en bra dag♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan Cornelia! Kul att läsa om New York, jag vill också dit. Känner igen hon Julia, kommer hon från Ängelholm tror Sofie Nilsson har simmat med henne, men det är kanske inte hon? hursom, hoppas att du har det trevligt och att vi ses i sommar, eller när kommer du hem? Ha det bra, kram Hanna och John

P.S har meddelat mamma så hon kollar in snart =)

2009-01-19 @ 22:00:44
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0