Antligen Fredag













Ja sa har sag min fredag ut! Forst var vid pa Cosi och lunchade, Jag, Jullan, Olivia och Philippa. Pa kvallen sen akte vi for att soporta Manhattanville College laget, hockeylaget da saklart! Jag svimmade nastan nar Julia, Olivia och Philippa sa att det var deras forsta hockey match nagonsin!! Sa kan vi ju inte ha de! Ja trotas att vi va dar forlorade dom enda, men de var faktiskt inte mer an ratt. Det var inget vidare till hockey!

Maten efterat daremot..riktigt gott var de som ni sakert kan lista ut nar ni ser bilderna. Va stannade kvar i Rye som ar en jatte mysigt liten by, tror jag namnt det innan.

Som ni ocksa sakert markt sa ar min dator fortfarande inte frisk, det varsta ar att jag vet inte vad som ar fel och jag vet inte hur jag ska gora for att den reparera den. Kan jag leva 6 manader utan en egen dator? Tror knappt de!

Ikvall ska vi dricka vin sa vi glommer alla vara jobbiga problem har. Philippa har lovat en Sleepover med taco ocg sakert en hel del annat mysigt ocksa! Vi hr en hemma kvall sa vi kan spara lite pengar for att kunna gora massa roliga saker sen nar varen kommer!
Sa jag far nog ga och gora vid mig lite nu, ar ensam hemma sa man far passa pa!

Hoppas ni har en trevlig Lordag hemma! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0