Are we humans or are we dancers??


Efter gårdagens jobbande sprang jag ut i bilen så fort L kom hem och åkte hem till Philippa för en sleepover med tjejerna, o gissa om de blev sleepover av de.
Bordet var fulldukat med räkor, ostar, kex, ja ni ser ju allt. Såå fint hade dom gjort!!


Vinet blev inte bortglömmt heller. Allt detta följdes sedan av spel, djupa samtal o allt var bara så trevligt.
Kvällen bjöd även på dans in på småtimmarna. runt 04.00 kunde man fortfarande se 5 tjejer dansa i köket till ingen annan än, tro det eller ej: Heut' ist mein tag.
Jag känner lite att den låden harvarit lite underskattad de senaste åren, den är ju faktisk sjukt bra!!! Så där förbrännde vi nattamaten sen!


Philippa har också precis som jag problem med blixten på kameran så nu har hon äntligen lärt sig hur hon ska göra för att inte se packad ut på alla bilder.


Jullan!


I morse åt vi god frukost allihopa, sedan blev det årets första tur in till stan. Det låg ett lugn över hela stan, jul stressen är över och folk har äntligen börjat njuta av de vackra vädret och av den underbara stan...eller är de bara jag kanske?
Hur som hells vi vandrade lite på Fifth, man hörde för första gången inga polisbilar, folk lunkade fram på gatorna och det var inte köer utanför affärerna. Underbart!

Att jag också fyndade gjorde ju inte saken bättre, jag har känat så otoligt mycket pengar idag, hihi!


Så här ser det ut i Cenrtal Park så här års!

Nu ör jag trött o ligger i min säng, de blir en tidig kväll i dag vill jag lova, i morogn back to work, inte lika kul men jag har något kul att se fram emot nästa helg också!

Jag tror att jag har något under sängen för de kommer konstiga ljud därunder ifrån, måste säga att jag är ganska så rädd.

God natt!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0