It's over



Äntligen, jag kan nu leva ett normalt liv igen. Den sjuka helgen förra veckan omvandlades till en sjuk vecka. Det räckt inte med att Philippa och Jullan skulle få de, när min familj kom hem i måndags hde S fått det och sen a de dags för L på tisdagen. Vi trodde de va över, alla verkade må bra sen på onsdagen men på kvällen hör jag att någon stormar in på toan, och de va igång igen! Då ja de J tur. Vi delar toa hano jag så jag har fått hålla mig till källaren, utan tandborste och utan smik och smikborttagning i två dagar! Jag har andats i en handuk när jag varit här uppe och tvättat händerna tills dom nästan flagar isönder. Dom vita pepparkornen kan jag starkt rekomendera, en halv burk motverkar nog de mesta känns de som! Men nu är de äntligen över, städarna va här igår och stdade ut allt som har med influensan att göra!
Allt är rent och jag älskar de! Och jag klarade mig denna gången, Tack!

Igår firade jag med att åka in till stan med sara, vi åkte ner som vanligt till Meatpacking och tog ett glas vin på en jätte mysig resturang med bara yngre folk, tror också att vi stötte på några av Jay i The City's vänner där också!
Himla trevligt ställe iaf, så de komer vi att besöka fler gånger. Efter vinet gick vi över gatan till One, lite större och därför lite tråkigare! Vi hade lite högre förväntningar faktiskt, men nu har vi varit där, men kvällen i sig va trevlig!

Blev inga bilder har inget batteri i kameran men jag försökte att efterlikna bilder åvanför!! Önskar bara att mitt hår va lika långt som hennes!

Jaja ny dag...ska se om jag kan göra något av den! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, hahaha, tittar du på "the city"? Olivia å hennes kusin e ju helt körda. "It's a totally different environment.. We grew up uptown"..hhahahaha.. =)

2009-01-27 @ 17:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0