Nu ar jag arg!

Fan vad detta ar trakigt. jag har forsoka allt med mig data men iget gar att gora for o hjalpa den. Vad ska jag gora utan den??? Det gar inte att leva har utan min dator, nu far jag anvanda en dator dar man inte kan skriva alla bokstaver, jag har inga bilder har, jag har inte mojlighet att ligga i min sang med datan i knaet och titta pa dom kallar oss artister!

Faan!

Om nagon kan nagot om datorer snalla hjalp mig!

Nu kommer helgens berattelse! I lordags tog vi de lugnt, en familj som vi bor granne med och som ar en van till min familj har fatt en ny aupair fran France. Jag lovade att ta med henne pa kvallen sa de gjorde jag, S, S och jag akte in till White Plains till cheesecake Fctory men dar var en timmes vanteko sa vi for snabbt ut igen och begav oss till en Indisk resturang istallet. Mycket skumt, men ganska gott! Efter de sag vi Slumdog Miljonar, en film fran Indien, passande! Den var bra men hemskt, man fick en liten verklighetscheck men den kan jag rekomendera.

Sondagen bjod pa en liten lyx tur in till manhattan! jag och S akte in vid 10 tiden. Gjorde ett jatte misstag och gick in pa HM. Ingen av oss skulle shoppa nagot, men de var ju lattare sagt ne gjort vill jag lova! Vad har hant med HM, varkollektionen ar helt utan granser, vill ha allt! Sen akte vi ner Downtown och motte upp Julle och hennes syster Olivia for en Brunch pa ett valdigt annorlunda fik, tank er indiska inredning, blandat med Peleka . Massa va allt, jatte mysigt och GOD mat! Sen gick vi i lite Vintage butiker, har lite svart att hitta nagot i sanna butiker med de ar vadligt kul att ga och titta pa allt. Hittade en extakt likadan rav pals som mammas for 40 dollar, ett fynd med andra ar men de kanns lite onodigt att kopa de nu nar vintern snart ar slut!

Sen var de dags for tjejerna att aka hem sa jag stannade kvar och motte upp P istallet som hade varit inne i stan for o saga hejda till en annan van. Sa vi hittade ett jatte mysigt fik/ resturang dar dom varit i The City, sa vi lyxade till de med ett glas vin och en pannacotta, hur mysigt som hellst!

Igar var vi hos Julia pa fodelsedags frukost, hon fyllde 20 ar!

Ja sa har gick de till och pa tisdag borjar jag skolan! Ser verkligen fram emot denna varen, vi har sa mycket vi vill hinna med och gora fragan ar bara om man hinner, vi har inte langt tid kvar har nu och jag har en kansla av att dessa manaderna kommer ga i varldens fart. Da kommer fragan upp...Ar man redo att lamna New York??
Just nu finns inget svar pa den fragan, tiden far avvisa detta!

God natt, hoppas jag kan fa sitta vid min dator i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0