Midsommar





Regnet verkligen oser ner och har gjort sedan tidig morogn. Ganska mysigt enda kan jag tycka, precis som en svensk midsommar ska vara. Dock ar vi ju i NY dar de ska vara stor sol, bla himel och en latt bris denna arstid. WTF som man brukar saga. Man firar ju trots allt den svenska midsommarn, de ar ju de det hela gar ut pa.
Sa jag och P for till IKEA i formiddags for att inhandla sill, bakebrod, cider, ballerina mm. Sa imorgon blir de svensk frukost hos P istallet for ute vid Glenn on, Helst hade vi velat sitta o fika i battery park tillsammans med alla andra svenska i New York, men eftersom de ska regna sa ar de skit samma.

Livet rullar pa snabbt som vanligt, till och med snabbare. Kan inte forestalla mig att jag snart sitter hemma i angelholm igen som om inget har hant. Mina fina tjejer har ska jag ta forval av, nasta gang vi ses ar alla vara liv forandrade och vi har alla lamnat vara liv som vi left i i ett ar. Det later kanske inte sa lange men tro mig, mycket har hant!
Detta ar slutet for oss men bara borjan pa nagot nytt.

Vi ses snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0