Crasch Down



Sadar ja, nu har datan laggt av IGEN! Antagligen har jag virus eller nagot pa den sa nu far den vila nagra dagar sa kanske den funkar igen sen i slutet av veckan, som den gjorde sist. Jag som tanka lagga upp bilder fran helgen idag, har ju dom pa min data. Fan de har ar riktigt jobbigt!!
Jag har iaf laddat hema massa nya latar och uppdaterat min Ipod, de ar namnligen inte gjort sen forra sommaren ungefar, kunde hela spellistan utantill, sa nu har jag fatt en lite ny spannade vardag!

Idag akte L och M sa nu ar de bara jag S och J hemma i hela 9 dagar. Ganska skont. Ska farga haret denna veckan, kanner mig riktigt sunkig, massa timmar pa gymmet blir de!

Uppdateringen har blir kanske lite dalig nu nar jag maste ha denna datan, har inga bilder eller nagot har ju!

Vi hors nar vi hors, ha de sa bra allihopa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0