Fredag, Lördag Söndag...



Måndag igen då...tänkte blicka tillbaka på helgen så ni också får veta vad jag sysselsatt mig med!
Fredagen spenderade jag hemma, jobbade såklart, skulle åka och hämta M och hennes Kompis T...direkt när jag såg honom utanför resturangen där dom hade varit på ett Sweet 16 party fick jag kannslan att de här kommer inte bli en rolig bilfärd. Den började dock bra men slutade värre. Jag kan förstå att de inte kan vara roligt attv vara full och åka bil på dessa vägarna, mycket svängar ohc massa gropar i vägen. Men iaf, när vi nästan va hemma började han spy över hela sig och bilen. Så sjukt äckligt men hem kom han. Nästa morgon kom han in på mitt rum med en blomma, och innan han gick frågade han var bilnycklarna va.. haha, men han gjorde ett bra jobb med att städa den, kanske inte var så konstigt när hans mamma stod bakom honom med svart blickar! Jag tycker de va ganska kul!!!

Lördagen blev lite stressig, jag skulle med J på en skol play, hennes ena unge var med, en 2 ½ timme lång pjäs om häxor på 1600-talet. Dom var väldigt duktiga men de var ganska segt fakstiskt. Tanken var att vi skulle ut efteråt men efter pjäsen var man inte så sugen och ajg hade inte sminkat mig eller något så vi va sådär pepp. Men i vilket fall fingde vi N som skulle ut i WP, alla college männiksor hänger där varja helg på en skabbig bar men vi tänkte ge de en chans och för att möta upp dom andra svenskarna som vi inte träffat på länge. Så tänkte att vi kan ju åka dit och säga hej och sen åka hem igen. Men så slutade de inte riktigt, Vi va hos en kille på förfest, himla fin lägenhet hade han faktiskt, sen gick vi vidare till denna baren då, mötte upp dom andra svenska killarna och sen blev de förståss efterfest på Manhattanville College. Kvällen slutade inte förrän kl 7 på morgonen, varför sluta när de är som roligast!??
Jag känner att efterfesterna är lite av vår grej!

I söndags åkte vi ner till WP igen och mötte upp S och P, lunchade i några timmar och sen gick vi till Barns and Nobles och läste tidningar i några timmar. Skön slappe dag. Kom hem vid 6 och sen pratade jag mä köra P i mer än en timme. De va kul o höra din röst!!!

Ja såhär ser de ut just nu! Imorgon ska jag till skolan och hålla föredrag om ACNE så ska kanske börja förbereda mig nu!

Ha de en bra kvall! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0