I.D







Idag provade jag mitt nya I.D smink som jag koppte for ett tag sedan. Gillar de faktiskt, var lite skeptisk till de innan, trodde inte att de skulle tacka sa bra men de blev ratt bra till slut. Kanns valdigt skont att ha pa sig ocksa. Gillar coksa att man kan ha de pa sig nar man sover utan att huden tar skada. Ibland nar de blir sena kvallar orkar man ibland inte ta av sig sminket o da far jag alltid sa daligt samvete, nu behover jag inte fa de mer!

Ikvall blir de sleepover at my house, ungarna ar hos sina kompisar tills i morgon sa jag far vara ledig, men jag gillar inte att sova helt sjalv har, har bara gjort de en gang, da fick jag kora in oronpropparna sa jag inte kunde ligga o lyssna om jag horde nagot konstigt nar jag skulle sova. Det varsta ar nar de blaser, da far jag massa konstiga tankar. Det ar sa jadrans skont att vara ensam ma S & J dom ar super duktiga och enkla att ha och gora med. Igar bjod jag pa Spagetti och kottfarssas, vi har akldrig haft de innan och de gillade dom, sa mycket sa J sa: You should replace mom!

Idag har vi tranat for forsta gangen denna veckan, de ar ju Spring Brake nu sa tiderna ar lite konstiga men de kanndes skont, dar e sa roliga manniskor ibland plus en ganska het kille som jobbar dar, hanns flickvan ar skit tradit men de verkar han skit i!

Ha en trevlig helg!!

Ps: Emelie jag alskar dina mail och jag kan inte beskriva sa glad jag ar for din skull!! Du ar vard de basta och de verkar du ha fatt nu!! Puss

Kommentarer
Postat av: B

ÄLSKADE C! Långt håååår du har! =) Jag saknar diiiig! När kommer du hem?? Nu ska jag jubba! Puss

2009-03-14 @ 10:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0