Sondag












Menyerna hade dom finaste bilderna som omslag!








Saras coola boots..

Har kommer lite bilder fran forra Sondagen. Jag Sara och Julle akte in for att strosa runder. Vi borjade i Chelsea, dar satten vi oss pa en mysig "homo" resturang, overallt satt dar brunchande mann, sa vi drog ju vara slutsatser av den fakta vi har ocksa. Iaf jatte trevligt, dar satt vi o drack ol och at gott i nastan 3 timmar. Vi gick sedan vidare till meatpacking, Soho och avslutade i Lower East Side, for er som kanner till staden vet att vi var nastan over allt i Down Town. Sa vi gick in pa ett annats stalle i LES for en ol till, till sist avslutade vi pa en annan resturang med middag och ytterligare en ol! Behover jag tilllagga att vi hade hur trevligt som hellst denna dagen. Jag kom for andra gangen pa detta aret hem tomhant! Kande mig mycket nojd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0