Sweden???




Faan de borjar dra ihop sig kanns de som, breven blir fler och fler angaende min retur resa. Hur har aret kunnat ga sa fort, jag har ju precis kommit hit och nu ar de dags att aka hem. Kanns sjalvklart bra att aupair aret ar klart och att man snart blir " FRI"
Men jag vill inte lamna NY, har ju ingen aning hur langt tid de kommer ta innan man hoppar av flyget i Newark igen. Jag ar trott pa amerika och den amerikanska livsstilen de ar jag verkligen, den ser man valdigt mycket av har ute men som jag sagt forrut, New York ar inte Amerika. Nar man vandrar inne pa Manhattan ar de en annan kansla. Du kan valja vilken del av staden som ar du. Jag alskar NY och jag vet att de kommer nog inte ta sa langt tid innan jag ar tillbaka, allt gar om man vill. Men samtidigt vill man ju se mer av varlden, de finns ju en varld utanfor Manhattan trots allt. Mamma har ratt de ar inte latt att vara ungdom i dagen samhalle, men jag ar otroligt glad over att vi har mojligheten att gora vad vi vill, granserna satts ju bara av oss sjalva och planboken saklart, de ar den som skapar problemen. Men som sagt finns viljan sa tar vi oss dit vi vill!

Tyvarr slutar de inte dar, fragan ar ju vad tusan vill vi / jag??
Nagot mal maste goras och nagra planer masta smidas, allt kommer inte till en.
Jag far lusska vidare, ett beslut ska tas innom en manad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0