Twilight Helg Och Jag ar 14 Igen...





Helgen har varit som nastan alla andra helger med dessa tjejerna varit fantastisk! Faktiskt...
Vi alla fyra flyttade hem till P i fredags och va dar till i Sondags. Vi grillade, drack vin och drinkar, akte till WP och at lunch och va pa mallet. Kollade Twilight 2 ganger pa raken. Nu har aven jag blivigt drabbad av Twilight febern, jag och alla 14 ringar har i USA. Jag googlar och kollar allt som finns pa youtube, det handlar saklart om mannen har avanfor. Det gar inte att fa nog. Sa nar jag kom hem i sondags blev det att jag kollade filmen en gang till. Sa 3 gangen pa 2 dagar. De slutar inte dar for imorgon tanka jag att jag ska aka o kopa filmen, de ar vall enda lika bra!

I sondags var vi coksa inne i stan och ekonomi shoppade. Ett bar levis byxor for 7 dollar, en svart kofta fran HM trend som kostade 50 dollar men som var nersatt till endast 10 dollar, och en vit tisha fran Urban Outfitters. Supernojd ar jag som ni saker kan forsta.

Nu kanns de ocksa som att varen har kommit, lute svala vindar men solen ar framme och himeln ar blaaa!

Nu ska jag borja gora mig iordning for skolan! Ha de sa bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0