Bilder från helgen








Fredag.
Hysteriskt rolig kväll som började i Bryant Park, jag och Sara var tidigare än dom andra så vi gick o köpte blillig öl och satte och i parken. Snackade lite livssnack med en uteliggare, jätte trevlig, verkligen intressant att få höra om hans bakgrund och om livet som uteliggare i NY.
Sen kom Julle och Philippa in, då drog vi ner till Meatpacking och in på Brass Monkey, mycket bra ställe. Sen gick vi vidare med några andra till ett ställe som jag inte kan stava till, vi gick igenom köket och i massa gångar tills vi sen kom till VIP baren eller va fasen de va. Inte så jätte stort, svarta väggar och massa ljus, bra musik och allt for free. Vi hade galet kul och vi var alla 4. Typ första gången vi gick ut alla tillsammans, då kan de inte bli fel!

Lördagen skulle jag jobba hela dagen vilket var ganska tråkigt, men de var inte allt för ansträngande som tur va.




Battery park.







Söndag.
Vi åkte ner till Battery Park, tog med oss lite fika och satt o njöt av utsickten och av solen. Sen vandrade vi uppåt mot Soho, Fotografen var Philipppa, inte dåliga bilder hon knäppte av!!!
En jätte mysigt dag även denna. På kvällen skulle jag jobba som vanligt, så jag missade tacosen hemma hos Philippa. Typiskt.










Måndag.
Livet blir inte mycket bättre än så här.
Pick nick, Sol, Central Park, vin, Musik och mina underbara vänner, vi saknade dock Julle.
Sånna här dagar njuter man av varje sekund och ibland börjar man skratta för att man är så glad över att befinna sig just här i New York och få uppleva detta med dom amn tycker om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0