Inte BRA



Just nu är en jävligt dålig tid, eller dag jag vet inte.  Jag är trött på allt, framför allt på mig sjävl, hatar allt, kanske mest mig själv. Orkar inget och vill inget. Hatar alla de går bra för, dom tar allt jag har, all lust, all vilja alla tankar!

När är de min tur, när ska jag känna att jag är på rätt ställe, rätt plats och rätt tid??? När kommer allt jag gjort bli värt de.

Nä nu får de fan va nog, snart...kanske vi får se när energin kommer tillbaka.

Jag har kommit på att bloggar, tidningar mode gör att jag blir trött på allt, de blir för mycket och då vill jag inte mer. Så nu stänger jag av. Varför ska man bry sig om vad andra gör med sina liv och ideer när allt just nu handlar om att pussla ihop mitt liv och mina ideer.

 Nu är de jag som gäller, så kalla mig mer än gärna självisk!


Kommentarer
Postat av: B

Jag älskar dig!

2009-05-10 @ 21:58:05
Postat av: Anonym

va e detta?? kom igen nu, jag vet att du har det..

Pussi. vi hörs i kväll. hemma vi niotiden

2009-05-11 @ 18:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0