Morgon Picknick










En riktigt goe dag blev de idag. Vädret var underbart i morse så jag bestämde mig för att gå ut i gå innan gymmet och inte gå o lägga mig igen som jag brukar. Träffade en annan aupair som jag delade rum mä på de första dagarna i Stamford, trevligt, sen ringde Julle, hon var i pelham så vi gick en runda, sen tänkte vi att de va så fint väder att de vore synd att gå inne på gymmet hela dagen, så vi köpte bagels och åkte ut till Glen Island och solade istället. Härligt va de!
Sen gick jag därifrån hem så lite motion blev de idag endå.

Min kamera tar så fina bilder, om man vet hur man ska hantera den, jag har mycket att lära så alla bilderna nu är bara prov shots egentligen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskade Nellis! Lät finfint med lite picknick=) Å jag saknar dig nu... kom hem så vi kan skratta åt folk, skratta åt filmer, reklam o allt sånt..skriva helt nya offerlistor, kolla parkliv gyllene tider tretusen gånger till, lyssna på poison och och festivalskivan, spela lite stress o sjunga i källaren! Vad tycks?

Kärlek

2009-05-14 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0